צרו קשר איתי

איך בונים ספריית קוביות ב-7 שלבים

  1. אספו כמה שיותר קופסאות. את הקופסאות ניתן לרכוש בחנויות שונות, לאסוף מחנויות לממכר יין, או לבנות בעצמכם מעצים. ישנם נגרים ומחסני עצים שנותנים שאריות של עץ שלא ישתמשו בו יותר, ואתם יודעים מה אומרים- הזבל של האחד הוא הזהב של האחר. 
  2. לסמן עם חוט על הרצפה את המידות הרצויות של הספריה
  3. זה הזמן לשלוף את יכולות הטטריס שרכשתם במהלך השנים ולהתחיל להניח את הקופסאות אחת ליד השניה. ניתן ליצור רווחים בין הקופסאות ליצירת חללים מעניינים, אבל יש להקפיד לשמור על היכולת להמשיך לבנות מעליהם. בסוף התהליך, חשוב לצלם כדי שלא נשכח מה תכננו. ניתן לעשות מספר ניסיונות עד שמגיעים לסידור שהכי אהבתם.
  4. בחרו באופן אקראי חלק מהקופסאות וצבעו אותן, עדיף בצבעים שיתאימו לשאר החלל. ניתן כמובן לשחק עם הצבע- חלק מהקוספאות תצבעו במלואן, חלק אל תצבעו כלל, חלק תצבעו רק מבפנים, חלק תצבעו רק מבחוץ. 
  5. לחזור לתמונות והרכיבו את הטטריס שיצרתם בניצב בסמוך לקיר. חשוב מאוד- יש לקבע את הקופסאות אחת לשניה עם מסמרים, כדי שיהיו יציבות ולא יתפרקו.
  6. קבעו את הסיפריה לקיר עם דיבלים וברגים.
  7. להכניס את כל הספרים וחפצי האומנות האהובים עליכם ותהנו ממה שיצרתם!

עוד פוסטים מעניינים

איך מייצרים רקע מגניב לשיחות זום שלנו‎

אחרי נסיונות כיסתוח וכשהבנתי שאופציית החלפת הרקע המובנית באפליקצית הזום פחות עובדת עבורי, הבנתי שאני חייבת למצוא פתרון, ועכשיו אני מביאה את הרעיונות שאספתי אליכם.

איך מקימים משרד בדירה שכורה?

איך מעצבים דירה שכורה, כשרבים מאיתנו עברו לעבוד מהבית ויש צורך לארגן פינה משרדית וחוזה השכירות מלא בתנאים מכשילים שלפיהם אסור לצבוע קירות ו/או לתקוע מסמרים, או שאפשר אבל בתנאי שנחזיר את הדירה בסיום השכירות למצבה המקורי – ופחות מתחשק להתעסק עם צביעות והתעסקויות נוספות

איקאה- לקנות כמו כולם ולהשאר מיוחדים

היום אפשר להניח שכמעט לכולם יש לפחות רהיט אחד של איקאה בבית, אבל מעטים יודעים שאפשר להפוך גם את הפריט הכי גנרי וחרוש למיוחד וייחודי – כל מה שצריך זה רצון ושתי ידיים טובות.

5 תגובות

  1. רעיון גאוני. ראיתי כבר בפינטרסט, אבל עכשיו זה נראה לי הרבה יותר פשוט לביצוע!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *