צרו קשר איתי

ברוכים הבאים לבלוג שלי!

ברוכים הבאים לבלוג שלי, שמי ליאת ואני מעצבת פנים ומאיירת. 

את חיי התחלתי כילדה קטנה עם עיניים גדולות וסקרניות – ככה הגדירו אותי. היה לי אח גדול, הורים מקסימים, ומשפחה מורחבת מדהימה. ואחרי מספר שנים, התווספה לי גם אחות קטנה וחמודה. כל חיי גדלתי בחיפה, הסתובבתי בחורשותיה, טיפסתי את עליותיה, אכלתי צנוברים ששברתי בעצמי מתחת לעציה. אבל הכי אהבתי לשוטט ברחובות ולהציץ לתוך חלונות הבתים, לראות איך הבית מסודר מבפנים.

במהלך אותן שנים נהגתי לבנות לברביות אחוזות מהכיסאות של פינת האוכל, עם שמיכה כקורת גג, ובהמשך עברתי כמו כל נערה מתבגרת לבנות בתים במשחק הסימס. כשהתבגרתי ועברנו דירה, קיבלתי סוף-סוף חדר משלי, והתחלתי לצייר על הקירות. כמובן שאמא לא התרשמה כמוני ודרשה שאחזיר את הקיר החדש למצבו הראשוני. רק בשלב מאוחר יותר, כשעזרתי לשנות כל כמה חודשים את סידור הרהיטים בבית או כשבחרתי לצבוע את אחד מקירות חדרי, היא כבר התרצתה. כל כך התרצתה, ששלחה אותי לצבוע גם את קירות החדר של אחותי.

עם השחרור מהצבא, החלו המחשבות המתבקשות על לימודים אקדמאיים ועל אף שידעתי בוודאות שהם יהיו קשורים לעיצוב – לא ידעתי מה יהיה התחום הספציפי שאבחר. אחרי התלבטות, בחרתי לבסוף לעשות את התואר הראשון שלי בעיצוב גרפי, ואלה היו שנים לא קלות, עם מעט שעות שינה והרבה שעות עבודה אך עם סיפוק אינסופי. וכשהגיעה שעת בחירת ההתמחות, בחרתי באיור. זוהי הייתה אהבה ישנה אך טובה – במשך שנים ארוכות נהגתי לשרבט על כל פיסת דף זמינה, וזו הייתה הזדמנות טובה לבחון האם אוכל להפוך את זה למקצוע. לשמחתי, ההתרגשות שלי קרנה גם כלפי חוץ ולקראת סוף התואר אפילו ראש החוג סיפרה כי היא שמחה שסוף-סוף רואים אותי. 

באותו שלב, כבר האמנתי שאני יודעת איך יראה מסלול חיי, אפילו התחלתי ללמד אמנות בישיבה תיכונית למדעים ולאמנויות, אך אז "זכיתי" לקריאת השכמה כשמצאתי את עצמי לפתע מתמודדת עם מחלת מפרקים ששיתקה אותי מכאב. במשך שנה וחצי נאלצתי להישאר במיטה, מושבתת לתקופה ארוכה עם הבנה שאאלץ לחשב מסלול מחדש. אחרי מחשבות ארוכות והרבה מאוד איורים שהצטברו להם בדרך, החלטתי להפוך את זה לרשמי ולהקים עסק כמאיירת. 

התחלתי למכור בירידי אומנות, הקמתי חנות וירטואלית והתחלתי למכור לכל העולם. זוהי הייתה תקופה של פריחה והאופטימיות הניעה אותי למצוא מקום משלי, אך בחינה של שוק הנדל"ן הציפה בעיקר דירות רעועות להשכרה במחירים לא סבירים למצבם. בתום שיחות ארוכות עם הבנק, הבנתי שכדי לקנות בית יהיה עליי להפסיק להיות עצמאית ולחזור להיות שכירה. אז מצאתי עבודה קבועה והתחלתי במסע החיפושים אחר בית חלומותיי. לבסוף, נמצא האחד – בית עם עבר ואופי, שזקוק לקצת חום ואהבה, וגם עיצוב מחודש. 

שכרתי את שירותיה של מעצבת, אך תוך כדי השיפוץ הבחנתי בניצוץ מיוחד שניצת בליבי בכל פעם שדיברנו על בניית ריהוט או בחירת קרמיקות, והתובנה הזו הציפה את החלום הישן – ללמוד עיצוב פנים. לאחר כמה שנים, הבנתי שהגיע הזמן להפוך את החלום למציאות. נרשמתי לטכניון וכך החלו שנתיים של לימודים אינטנסיביים לצד תחזוק עבודה במשרה מלאה וגם חנות וירטואלית. נהניתי מכל רגע ולראשונה מזאת תקופה ארוכה, זכיתי להרגיש תחושת הצלחה – ממי שתמיד הייתה תלמידה ממוצעת הפכתי למצטיינת. 

אז עכשיו, אחרי מסלול כל כך ארוך וכמה פרויקטים מרגשים – מהם תוכלו להתרשם בלשונית "הפרויקטים שלי" – נשאר שתצטרפו אליי למסע ותיעזרו בי כדי להגשים את החלומות שלכם. כי אני את שלי מגשימה ברגעים אלה ממש.

עוד פוסטים מעניינים

איך מייצרים רקע מגניב לשיחות זום שלנו‎

אחרי נסיונות כיסתוח וכשהבנתי שאופציית החלפת הרקע המובנית באפליקצית הזום פחות עובדת עבורי, הבנתי שאני חייבת למצוא פתרון, ועכשיו אני מביאה את הרעיונות שאספתי אליכם.

איך מקימים משרד בדירה שכורה?

איך מעצבים דירה שכורה, כשרבים מאיתנו עברו לעבוד מהבית ויש צורך לארגן פינה משרדית וחוזה השכירות מלא בתנאים מכשילים שלפיהם אסור לצבוע קירות ו/או לתקוע מסמרים, או שאפשר אבל בתנאי שנחזיר את הדירה בסיום השכירות למצבה המקורי – ופחות מתחשק להתעסק עם צביעות והתעסקויות נוספות

איקאה- לקנות כמו כולם ולהשאר מיוחדים

היום אפשר להניח שכמעט לכולם יש לפחות רהיט אחד של איקאה בבית, אבל מעטים יודעים שאפשר להפוך גם את הפריט הכי גנרי וחרוש למיוחד וייחודי – כל מה שצריך זה רצון ושתי ידיים טובות.

9 תגובות

  1. שמחה שנתקלתי בבלוג שלך, קראתי כבר כמה פוסטים ואני מאוד נהנית מהרעיונות. תודה! דורית.

  2. איזה כיף להכיר את מי שמאחורי האתר. אהבתי ממש את העיצובים שלך!!!!

  3. אהבתי מאוד להכיר מעצבת חיפאית שעושה דברים אחרים מכולם.
    שלחתי לך הודעה בפרטי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *